En dag att fira!

Är ju tvungen att fira denna härliga fredag fylld av soligt höstväder och goda besked! Jag kan numera lägga Crohns-utredningen bakom mig då alla svar kom i dag och inget tyder på varken Ulcerös kolit eller Crohns sjukdom! Jipppii! Jag har varit galet orolig.
 
Passande då va, att jag provade att göra Lesscarbs-Fannys gummisar i går och de blev sjukt bra! Inget jag i dagsläget triggar crazy bananas på så jag tror att dessa passar mig, ingen överätningsvarning ännu för min del alltså. De innehåller enbart hallon, jordgubbar, kokosolja, en skvätt vatten, citronsaft och näringsrikt gelatin från gräsbetande djur. De håller cirka en vecka i kylen i tätslutande burk, det hade blivit svårt att hinna äta upp inom den tidsramen, men passande nog har vi bjudit över mina päron på middag i morgon så de får hjälpa till med godis-ätandet.
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp