Skafferipåfyllning EKO

Jag bunkrar gärna när mina favoritprodukter är nedsatta, känns som julafton varje gång jag får packa upp en kartong från Recomarket. Brukar alltid prova lite nytt krafs som låter spännande, typ groddar och sånt som inte kostar en förmögenhet, lite som andra "slänger med" två par strumpor eller ett par trosor som exponerats som lockvaror på vägen fram till kassan på H&M, jag spontanköper groddar och arrowrot jag haha.
 
Det finns ingen vettig fysisk butik där jag bor som säljer den här typen av ekologiska produkter till ett överkomligt pris, det saknar jag, skulle älska att botanisera runt bland alla möjliga spännande hälsosamma hyfsat giftfria ätbara saker. Jag ska definitivt besöka Paradiset matmarknad när jag är i Stockholm! 
 
Senaste köpet från Recomarket! Basvaror som pofiber, fiberhusk, chiafrön, bakpulver Ceylonkanel och Gurkmeja är med i nästan varje beställning, resten är mest för nyhetens behag :) Mycket billigare att köpa ekologiskt på nätet än besprutat i butik! (Bikarbonatet ska jag ha till att smått börja städa giftfritt, ska bara komma ihåg att köpa den där flaskan med ättika på Ica som jag alltid glömmer).
 
 
 
Allmänt | |
Upp