Sockerfri NU! Sockerdetoxkurs-planer

Goooood morgon!!
 
Frosten ligger på taken och endast jag med en hej dundrandes huvudvärk är vaken!
 
Nä, men jag som aldrig har ont i skallen, har vaknat med huvudvärk?? Druckit för lite vatten i går eller sovit tokigt i natt? Jaja, värken är inte värre än att en alvedon kirrar biffen så det är ingen fara på taket egentligen. Efter en förkylning med låg energi och dålig sömn blir jag en duracellkanin så fort jag känner mig så gott som frisk, jag vet inte varför. Friskheten inträffade i alla fall plötsligt sent i går på jobbet och jag fick en energikick av bara sjutton och hann med att utföra arbete för två personer och var skitglad hela kvällen. Mycket trevligt. Provtagningen gick bra även den, brukar bli lite matt efteråt men repade mig ovanligt snabbt i går.
 
I dag ska jag ge min kropp lite extra kärlek i form av lätt träning, får känna in vad den orkar och behöver.
 
Lyssnade på podden Sockersystrar i går och vill verkligen boka in mig på en av My Westerdahls och Ewa Meurks sockerdetox-kurser i januari eller februari. Jag vill veta mer om biokemi vid sockerberoende och tycker att formatet på kursen känns härligt, energiboost, likasinnade, nya bekantskaper, skratt och tårar och det här med blodsockermätning som jag är sååå sugen på att djupdyka i! Det är verkligen en chans jag vill ta. Kruxet är att det är helt omöjligt att ta sig till både Stockholm och Göteborg med tåg eller buss så att jag är på plats kl. 09:00 på lördagen då kursen startar! Jag måste alltså köra ner eller upp själv (beroende på vilken stad valet faller på) och leta parkering och ha mig, och det känns lite sådär. Men allt går såklart att lösa om man vill. Jag ska spåna på detta.
Allmänt, Inspiration | LCHFingenjoren, sockerdetox, sockerfri | |
Upp